Barnbidrag =)

Jippie, idag kom barnbidraget, najs najs vettu =). Här hemma har de inte hänt nå speciellt alls faktist, var ute med Sara o hennes barn igår, grovstäda i helgen o ja.. se har de varit lugnt.  Idag ska jag eventuellt in till strängnäs med Sara, måste in på jysk o kolla på bäddsoffan som vi ska köpa o sen ska ja med henne in o fixa pass, jag själv ska försöka fixa leg tänkte jag, mitt har ju gått ut.  så ja här är de lugna gatan för tillfället.  så man har väl kanske inte så mycke att skriva nej. Håller på att tvätta just nu och sen bär de av till dagis.  Tim och Julia kommer i helgen oxå så de blir fullt hus i helgen hahaha.. mm de ni..
nä nu har man inget mer att skriva ju.. får kanske skriva mer sen =).. ha de nice





Den här soffan ska jag kolla på =)..

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Den där soffan är jätteskön och sitta/ligga i! Och snygg är den ju också :) Jag vill också ha den :P

2010-04-20 @ 11:05:04
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: linda

fin soffa, ser nästan ut som min :D

2010-04-20 @ 16:06:09
URL: http://tjoorven.bloggagratis.se
Postat av: Isabell

Jätte snygg soffa!

2010-04-20 @ 19:11:46
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Hehe ja jag tyckte iaf att den var as skön att sitta i när jag provade den ;) Man höll på att somna, så skön var den :) Hehe okej, det var ju roligt att jag kunde hjälpa till lite grann ;) Kram

2010-04-21 @ 09:41:18
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0