en tripp till strängnäs

Jag o Sara var till strängnäs o kollade runt lite, var först inne på graflunds o tittade på tapeter till Saras lägenhet, sen till Lindex där hon handlade lite kläder, polisen o fixade pass åt Elsa o sen jysk o kollde på bäddsoffan. Den var skit fin o skön, lite hård men ändå skön tycker jag. Väl där inne hitta jag massor med saker som jag vill ha i Joleenes lilla vrå =D, man måste få drömma lite i alla fall =D, en ny tv bänk hitta jag oxå som jag vill ha här hemma. Bilder på allt kommer snart :P.  på vägen hem i alla fall så blev Joleene så ledsen, hon hade bajsat på vägen hem så vi fick skynda oss att hämta barnen på dagis o sen skynda oss hem. Sara var så himla go o skjutsade hem oss eftersom de SNÖAR ute, jävla **** väder alltså.. blir så förbannad, de ska vara våååååår men nej då. men men sånt är livet ibland då. Så nu ska jag börja med mat o sen baka en äppelpaj till efterätt, sen ska ja ta de luuungt. Men FÖRST ska jag dammsuga :P. ha de gött alla ni här



 
Detta är tvbänken =)




En sacko säck, till barnen i vardagsrummet om vi alla ska mysa



tänkte mer på Michelle som hon kan sitta i, hon är ju så liten ändå =)


prydnads kuddar åt tjejerna (även joleene), som dom kan ha i sängen



Fin Tavla som jag vill ha vid Joleenes säng






ja vad tyckte ni då? var de inte fint?? sacko säcken o barnfåtöljen kommer vara i barnens rum så de inte blir för mycke i vardagsrummet.


Kommentera gärna o berätta vad ni tycker =)

ha de gött





Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Den där fotoramen som man kan göra hand och fotavtryck i har jag också :) Ska försöka få ett avrtyck av antingen handen eller foten på Theo ;)

2010-04-21 @ 15:54:44
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0