En väldigt tuff dag

Ja mina damer o herrar, Besöket på bvc gick väldigt bra igår =D.

Torsdag 1 april :

Vikt: 4060g
Längd 56cm


Torsdag 8 April:

vikt:4140g
längd 56,5cm

Så jaa som ni ser så har hon gått upp i vikt, inte alls mycket men de går saaakta saakta uppåt i alla fall o de är jag väldigt glad för =). Efter mitt besökt på bvc så skulle jag ta mej till Eskilstuna för att besöka läkaren, så jag mötte Veronica o vi tog oss en proemnad till Läggesta ( 3km dit), nä vi väl kommit fram så tog vi oss nått att dricka o sen gick ja o köpte biljetten till tåget o gick upp för att vänta, när ja har suttit där i 5 min så märker ja att.. DE GÅR JU INGE TÅG!!! ååå så jävla typiskt, så jag gick hem igen med veronica ( 3km hem), o då ringde Evelina som var så himla go o erbjöds sej att skjutsa dit mej. Så vi gick med raska steg hem, där hemma mötte jag Evelina o vi drog direkt. Svetten rann verkligen på mej för de var så varmt, o de var varmt o skönt ute oxå =). Besöket där borta gick bra så de var ju skönt. När ja kom hem igen skulle jag hämta barnen på dagis (10min gångväg) å då kände jag hur ont i fötterna jag hade, shiiit, de var skit jobbigt. Men ja kom dit o hämta dom o sen hem. När ja kom hem så var ja helt slut o bara ramla ner i soffan, då började Joleene skrika för hon var hungrig, då märker jag att hennes flaska är borta. Jag har glömt den hos läksaren!!!så jävla typiskt, hennes förta nappflaska dessutom. så jag letar i panik efter en ny, för vi köpte 2 stycken förut. O till slut så hitta jag den, ja då märker jag att hennes mat håller på att ta slut *suck, så jag gav henne de sista o sen tog jag cykeln till affären o handla mer mat, o jag har nog aldrig cyklat så fort för de tog mej mindre än  10min att åka dit handla o hem.. så när barnen hamnat i sina sängar, Joleene fått sin mat o allting var lungt så tog jag mej ett härligt bad o bara slappna av. Nu idag känner jag verkligen vilken träningsvärk jag har. Men då vet ja i alla fall att de tog lite hehe.

Idag blire att stor städa här hemma o sen lite fredagsmys med Barda med barnen..
Så ha en härlig trevlig fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0