Fullt upp hela tisdagen

Igår var jag o barnen på cirkus här i mariefred. Dom hade så himla roligt o de var skönt för mej att se mina barn så glada o nöjda. Adrian red på en kamel o de tyckte han var mega kul =). ja de var verkligen en lyckad kväll igår =). de var värt varenda krona. Michelle älskade att klappa händerna där inne på cirkusen.




Idag har jag verkligen haft massor att göra =). Först var de utvecklingssamtal på dagis angående Adrian. Det gick jättebra, bara positivt om min pojke. Fanns en liten sak som gjorde mej lite ledsen men de är en god sak som måste bli liiite ond hehe ja svårt att förklara. Aja i alla fall, efter de så gick jag hem o gav Joleene mat o slängde i mej en macka innan de var dax att dra till föräldragruppen. Första dagen idag, men alla barnen där var typ mellan 5-6mån och Joleene är 3mån så de kändes skit dumt att sitta där =(, ska fråga om jag ev får byta till dom som är i samma ålder som Joleene. Ja efter de var de dax för 3mån kontroll med Joleene o de var dax för hennes första sprutor, ett i varsit ben. Huj stackars henne säger jag bara, hon var så himla ledsen stackare =(. hon hade gått upp i vikt oxå å vuxit på längden så jag var vlädigt nöjd när vi gick hem. När jag kom hem så städade jag lite snabbt innan de var dax att hämta kidsen på dagis. Och de var så jävla skönt ute så jag gick i linne o mjukisar, skiit skönt. Vi gick till affären sen o köpte en ny nappflaska åt Joleene o snus åt Älskling. Barnen fick en varsin festis oxå. När vi kom hem så spelade jag lite fotboll med Adrian o sen hans kompisar, vi hade jätteroligt. Men de märktes att man inte hade spelat på länge hahahah jag var helt slut efter ett tag hahaha. Sen var de bara att gå in o börja med middan o efter de skulle Adrian o Michelle ta ett bad, Adrian spelade Tv spel oxå innan han badade. Joleene hade antagligen ont i benet efter sprutan så hon var super ledsen. Hon fick alvedon o sen mat o sen somnade hon. Mammas älskling då. När Michelle hade lagt sej så spelade jag och Adrian Fia med knuff, de var roligt =).
Jaa så nu sover alla barnen o älsklingen jobbar kväll. Så jag sitter här för mej själv o har ingen aning om vad jag ska hitta på =/... men som sagt, en hel dag med massa roliga saker =)



vikt: 4600g

Längd: 58

huvudomf.:38


Kommentarer
Postat av: Katrin

åh du hittar på så mycket roligt med dina barn och du är verkligen en toppenmamma. jag är dålig på att just leka med barnen och ekonomin tillåter inte att man hittar på så mycket heller... önskar jag hade din energi och var lika stark som du. du är värd en eloge!

2010-04-28 @ 07:16:52
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0