Fullt upp

De har varit så mycket nu så jag har inte haft ork ellr tid att sitta här =). men nu uppdaterar jag lite.. Lillebror var här hela påskhelgen, vi hade verkligen roligt =). Vi följde med honom till sthlm i måndags då han skulle åka hem, sen blev de lugnt. I tis så var de dax för barnen att gå på dagis efter 1 veckas ledighet, då gick jag o Sara med barnvagnarna runt hela hjorthagen på promenad.. man var helt slut, vi gick säkert i 2 timmar. Men de var samtidigt väldigt skönt att gå. Man var helt slut i kroppen hahaha. Sen så kollade ja o älskling på en film Fourth Kind heter den, shit jag grät nästan, tyckte den var skit hemsk haha. Idag så lämnade man barnen som vanligt på dagis o sen gick jag o sara på en proemand runt hjorhagen haha vi var helt slut när vi skulle hämta våra barn på dagis. Leah o Adrian hade så kul så Leah ville leka med Adrian liten till. Så Sara och Leah följde med oss till affären o sen hem. Vi satte oss på bänken o snacka lite innan dom skulle hem. Så Vi har varit ute sen 9 imorse o de har verkligen varit super skönt.. tycker de är så kul =)... Så nu blire middag o sen ska ja ta mej ett varmt bad =D.
Imorn äre dax för bvc igen, hoppas de går uppåt för Joleene nu.. Sen ska ja till läkaren i Eskilstuna=) så de blir fullt upp imorn oxå.

Jag köpte en jättefin Everest Jacka åt Michelle på Tradera i förrgår, fick hem den idag, kostade bara 100kr, den var skit fin. Har även köpt en till Adrian för 100kr, vårjackor.. blev så himla nöjd =), Adrians har inte kommit än men.. jaa Tradera är bra. Dessutom kom mitt H&M paket idag som ja snart ska hämta =D najs najs vettu..


Nää nu får ni ha  de så gött.. shit vad ja har ont i benen haha men de är de värt asså =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0