God morgon världen

Här hemma är de alldeles tyst.. alla 3 barnen ligger fortfarande o sover, egentligen borde ja oxå sova men ja har en del att göra innan de är dax att ta sej till dagis. Jag måste diska, städa, plocka fram kläder åt barnen, duscha, fixa frukost osv osv..
Idag gäller de, ska till bvc kl 10 för att se om Joleene har gått upp i vikt nå. Hon äter jättebra nu så nu håller man tummar o tår asså. Sen kl 14 ska jag vara i eskilstnua, ska till läkaren där, mm.. så man är inte hemma förrän runt 16 tiden ellr nått sånt. Men ja ska hinna gå runt hjorthagen innan ja drar hahaha, snacka om träningsvärk =).

Jag har blivit beroende av tradera, så jävla bra!!
för 300kr har ja kunnat köpa
En Everest vår jacka åt Michelle
En name it vår jacka åt Adrian
Och ett nytt headset till min mobil

smart va?? hehe så nöjd med mitt köp =D, kommer bilder sen på jackorna.

Nä nu Vaknade Adrian nu äre bäst ja sätter fart.. uppdaterar mer sen ha de gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0