Hurtig brud =)

Japp nu har jag gått runt hjorthagen o hem =).. sammanlagt har jag gått 18000 steg idag. Man ska gå 10.000 om dagen så jag har nått mitt mål för idag då med andra ord. Skit skönt ju =). jag o sara tog den promenaden.
Igår så åkte vi till E-tuna o handlade lite. Jag köpte skor åt Adrian och Michelle o Joleene fick en mössa=).  hahaha sara handlade betydligt mer än mej,men vi ska spara pengar här så då var de bara att hålla inne lusten vettu =). Älsklingen jobbar kväll idag så man blir ensam idag igen, men jag ska tvätta senare på kvällen så man kommer väl ha fullt upp som vanligt.
Nä nu ska jag å Adde ut o spela lite boll. ha de gött hörni så hörs vi nog senare ikväll =)


Vikt förra veckan:67kg

Vikt idag: 66,8kg


Mål vikten: 51kg

Ja de tar sej du..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0