♥ nu kan man andas ut♥

Vaknade imorse o mådde inte alls så bra, så jag gav Joleene mat och sen satte jag på en film åt barnen så jag fick sova en liten stund. Sen klev man pp o tog en dusch.
Drog iväg till bvc med Joleene o höll tummar o tår att hon hade gått upp i vikt. Och vet ni vad? DE HADE HON GJORT OXå =D=D=D=D=D!! blev så glad såå.. så nu kan man andas ut =). 
Mår illa, yr i huvudet, anfådd för ingenting o känner sjuksmak i munnen, mm så känner ja mej just nu. Så jag ska fixka lunsch o städa o sen ta de lugnt o hoppas på att man ska bli bättre snart =(



Joleene idag

vikt: 4340g

längd: 57,5cm

huvudmått: 37,3


så nu är jag glad =D




Mammas älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0