Sjukhus besök igår.

4.00 klev ja upp igår morse, jag började fixa håret o sen packade ja ner våra sista prylar. tog fram barnens kläder gjorde jag oxå. Adrian o Michelle åkte hem senare under dagen. Halv 6 klev jag på tåget, o ja var så jävla trött så ja nästan somnade på tåget. När vi väl kom hem så gav jag Joleene mat sen somnade vi hehe, var så jävla trött.  11.00 var de dax att ta sej till bvc så jag gav Joleene mat innan o sen klädde vi på oss för att gå, precis när vi skulle gå så fick Joleene världens hostattack o spydde upp maten över hela sejs själv, så de var bara att byta kläder.
Joleene har varit sjuk sen i söndags, hon haft lite feber men sen varit extremt snorig o haft världens hosta, hon har knappt ätit nånting under dessa dagar o har bara gråtit o gnällt. Så när vi kom till bvc så hade hon inte gått upp nå, hon stod still i vikten. 4060gram vägde ho, så barnmorskan tyckte vi skulle åka in till barnkliniken på sjukhuset, men sjuktaxi hade ingen barnstol för mindre o lillebror hade inte kommit än. Så när jag är på väg hem å ska vänta på brorsan, så möter jag Sara med bilen =). Och hon har försökt få tag på en bilbarnstol under tiden jag har varit på bvc hehe. hon tyckte inte att jag skulle vänta på brorsan så hon kämpade verkligen för att hitta en. Våran barnstol hade jag ju lämnat i Gävle så brorsan skulle kunna ta med den. hehe aja, efter måna om o men så hitta vi en barnstol, så Sara skjutsade in oss till sjukhuset o satt där med oss o väntade på läkaren, vi hade ganska roligt på sjukhuset medans vi vänta, i alla fall jag hahaha, Sara är så go hehehe. Men Joleene var inte så glad, hon skrek o skrek o kunde itne få nån ro. Ja efter 3timmars väntan fick vi ÄNTLIGEN träffa läkaren. Han ställde en massa frågor, kolla Joleene i halsen, i örat o klämde på hennes mage. Joleene skrek rakt ut o var så ledsen. Men han resultat blev att hon var förkyld men för övrigt frisk, jag skulle fortsätta ge henne mat varannan timme o går hon inte upp under veckan så skulle vi åka tillbax igen.
Vilken jävla läkare!!! inga prover ingenting,  hon har för fan bara gått upp 500gram under 9 veckor o dom kollar ta mej fan ingenting på henne!!!! kan man bli mer förbannad!!! Älskling blev super arg o börja ifrågasätta dagens läkare, jag själv blev oxå arg på lärkarna.. herregud. När vi kom hem så skrek hon bara hela tiden, gick inte att trösta henne på nått sätt. Men jag badade henne o sen gav ja henne mat o sen slockna hon. Hon sov hela natten sen, fick väcka henne för att ge henne mat o hon åt jättebra, jättebra under hela natten. Nu har man givit henne mat o nu sover hon igen, så vi får väl se hur hon blir under dagen.

Nu är brorsan på besök o ska fira påsk med oss, de är ju trevligt =). Alla här tycker om när han är här på besök.
Nä nu vakna Joleene så nu måste ja ta henne



♥Tack älskade Sara för ditt stöd o din hjälp, vet att jag har tackat dej flera gånger men jag är så tacksam så ja kan inte göra mer än att tacka dej. En stor kram till dej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0