Svar till ett inlägg

okänd om den här dagen...:

Konstigt att alla dina barn har problem med vikten när dom är små, måste ju vara något du gör fel och är dålig på.




Jaa de är väl märkligt tycker du inte?? för jag måste vara den enda mamman på denna jord som har barn som inte riktigt går upp i vikt. o vilken duktig person du är som kan uttrycka dina åsikter men inte ens stå för vem du är..mm.. du är verkligen någon i mina ögon..


Jag bar på dom i 9mån, över med 2 av dom t.om, gav dom mat så ofta jag kunde/kan, ger dom kärlek, ömhet, värme o jag gör ALLT i min makt för att få mina barn att gå upp i vikt, dessutom så tror ja att dom flesta mammor skulle göra exakt samma sak som jag gör så.. hmm.. jag tror faktist inte att ja gör nå fel ELLR är dålig på nått, dom är helt enkelt aktiva barn med mycke energi som förbränner mer än dom lägger på sej..

men om du har en annan teori så varsågod o kom med den, men snälla du, var lite modigare då å stå för vem du är.. för annars kan du lika gärna låta bli tangentbordet o uttrycka dej


Kommentarer
Postat av: Ida

är ju absolut inte ovanligt att små bebisar tappar i vikt i början. både syrrans lilla Klara & killens brorsdotter tappade bra mycket i början.



anonyma idiotiska kommentarer tar bara av ens energi, fokusera på dom bra ist =)

2010-04-07 @ 16:20:05
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Katrin

jag har haft tur med ungar som gått upp mycket i vikt... men det kan ju bero på mjölkersättningen. Jag vet att du gör ett bra jobb och fortsätt med det gumman! kramar

2010-04-07 @ 18:13:32
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Ellen

hehe jaa de där är så olika.. o anonyma personer bryr ja mej inte om..så omoget o skriva anonymt.. personen kan inte ens stå för dess åsikt..

Postat av: okänd

nää tycker bara att det är konstigt att din dotter vid 1 års ålder vägde alldeles för lite. men just det, det var ju då viktigare att lägga pengarna på annat än att ha mat hemma

2010-04-09 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0