Våren är här o lite förkylning på köpet

Förkylningen har krypit in i mej o övertagit min kropp. Inte alls roligt =(. Igår tog jag mej en härlig vårpromenad med Evelina. De var super skönt ute, varmt o mysigt. Sen när jag kom hem så städade jag o sen hämta jag barnen på dagis. När vi kom hem så var barnen ute på gården medans jag lagade mat. Så roligt att se barnen vara ute o ha roligt. Senare på kvällen fick jag ta mej en cykeltur till affären o handla frukost.

Jadu, idag mår man väl inte så där himla bra. Men barnen måste till dagis så de är bara att klä på sej å gå dit. Banren har ätit gröt till frukost idag, så duktiga så =). Får väl se vad som händer idag, kanske förskolan, kanske promenad, kanske ligga hemma. Jag har knappt nått att skriva om nu för tiden, men ja.. jag kanske får skriva mer om mina tankar o känslor, men folk tar ju åt sej så fort man gör de...


jaja nu måste ja sticka ha de gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0