Å solen är äntligen här igen =)

varit en tuff natt alltså, flickorna har ropat på mej hela natten lång, inte sovit så länge inatt med andra ord.
Imorse så ringde jag till strängnäsbostäder o dom sa att vi kommer få godkänt på lägenhen =D. Dom kommer o besiktar lägenheten ´nästa vecka. NAAAAJS!!! jag är så glad så jaaa...'
Efter samtalet så tog jag med mej barnen till Anzo o fika lite. Så jävla glad att jag har henne, kan snacka om allt med henne, känns så skönt sååå. Världens bästa Girl är hon =). Nu tänkte jag fixa lite lunch o sen får vi väl se vad som sker, ska följa med karln till tandläkaren senare, stackaren är så rädd. Min älskade då =). På kvällen så ska vi ha en romantisk dejt ;). Vi ska ut o åka båt bara han o jag, åka till nån ö o äta lite picknick o mysa, ååå längtar.. längtar till en hel del saker nu hehehe...

jaa men jag får skriva mer sen, ha de gött nu



Ja just de, Joleenes BVC besök gick jättebra igår =D.
Nu väger min tös 6kg och är 63cm lång, hon börjar bli en stor tjej i våra ögon, hon är inte stor i andras ögon men ja.. vi är glada i alla fall =)


hej så länge.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0