Äntligen Fredag!!!

Fan jag börjar tröttna på att sova över varje dag. märks att de börja gå mot mörkare mornar o kvällar.. Karln sov över idag oxå, o fy fan vad arg han var när han vaknade, han var förbannad på varenda kotte här hemma. hehe jag små skratta inombords, hade jag gjort de öppet så hade han blivit rågalen hahahaha.

Adrian är i skolan nu o jag o Michelle har städat här hemma. Michelle ville att jag skulle plocka o hon dammsuga, så de gjorde vi. Hon var jätteduktig, de blev så himla rent här hemma när hon dammsög. vilken duktig tjej jag har, hoppas bara inte hon tänker utbilda sej till städerska :S. jag säger inte att de är ett dåligt jobb, vill bara att hon ska bli nå större än så, ja ni förstår säkert.
Vikit tvätt har jag oxå gjort o gått förbi fastighetsskötarn oxå mm.. duktig flicka jag.
Nu ska jag försöka få i Joleene lite lunch innan vi ska hämta Adrian på skolan, sen måste vi handla lite gott till kvällen för idag är de ju FREDAG =D. Sen blire bara hemåt o hitta på nått. Älsklingen slutar tidigt idag oxå, mysigt
Blir o mysa med barnen framför tv:n ikväll =)...





Titta så duktig hon är





Joleene sitter så nöjd i sin gåstol♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0