Äntligen hemma!!!

Fy fan vilket helvete de har varit att åka denna jävla resa!!!  Herregud, de tog oss 6,5 timme att åka till sthlm o hem. Hade kraftig huvudvärk när jag kom hem vill jag lova. Men äntligen hemma o barnen fick sen middag idag. Sen ska killarna spela en stund o tjejerna kolla på film en stund, sen SOVA.. o då ska jag bara ta de jävligt lugnt, slappa med min älskling o bara vara. ville så gärna gå förbi Anzo o ha roligt, snacka lite skit o ha roligt som vi tjejer gör. Men jag vill gärna vara med min älskade sambo oxå. ja jag kanske stannar hemma o tar tjej grejer en annan dag. Men de hade varit kul. hon är världens bästa brud!!

imorn har vi blivit bjudna på middag hos svärmor, får väl se om vi går upp, fick inge vettigt svar av min karl så hahaha..


ha en trevlig fredag mina vänner så hörs vi imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0