Är de ett krig på gång???

Jag vet inte om jag ska bli förbannad, upprörd, irriterad eller sårad. Är de någon som tänker starta ett krig eller vad fan är det som händer?? vad fan är de här???!!

Att ha mage att kläcka ur sej något sådant, komma med skit som personen i fråga verkar ha nollkoll på!!!
Ibland undrar man om personen i fråga vill förstöra, krossa sönder eller bara vara jävligt elak.
Jag visste att de fanns sånna människor men aldrig runt omkring en direkt. Vad fan håller du på med egentligen?
ja jag är så upprörd o förbannad att jag egentligen bara vill.... jaa... ne.. vi måste ta de lugnt här nu. Måste dock ringa till en annan person o tala om de här o h*n lär ju flyga i taket o bli rasande...Jag fattar inte att personen vågar säga sånt, uttrycka sej om vissa saker!!! ¨ååå jag blir så förbannad!!! jag lär nog få skriv ut mej på privata bloggen!! men de är fan nog nu!! Jag har fått nog, nog med skit från dej!!! Jag är extremt upprörd!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0