bla bla bla...

Idag vaknade jag tidigt som fan, o trött som fan.. herregud, ville verkligen ligga kvar i sängen hela morgonen o bara sova. Men de gick ju inte för Adrian skulle till skolan o barnen behövde ju frukost. Vädret är mulet o REGN, usch märks att de är höst, bara regn hela tiden.. ja inte i lördags då men hehehe.. Jag tänkte ju gå ut men de är fan ingen ide när de regnar så här, för nu öser de ner från himlen, skit väder. Jag som skulle behöva gå förbi apoteket o sen fixa lite på stan.. blääää... jaja vi får väl se då..
Städa måste jag i alla fall göra, de är ett MÅSTE.
Imorn börjar Michelle äntligen dagis igen, hon har verkligen längtat, JAG har längtat, hon har varit hemma alldeles för länge o barn behöver leka med andra barn. Nä nu måste jag fixa käk åt Joleene o sen börja städa lite, hoppas på att regnet avtar snart..



25 o så jävla omogen!! väx upp o sluta bete dej som en jävla fjortis, ja just DU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0