Dagarna bara rusar förbi

Jaha då var även denna torsdag förbi. Har tvättat o lekt med flickorna hemma idag, Michelle ville nästan bara ligga i soffan o kolla på film så jag lät henne göra de, vädret var ändå inte så bra. Adrian hade haft de as kalas på skolan o de kändes skönt att höra, klippte sej gjorde han oxå efter skolan o han blev så himla fin, men han tyckte de blev lite kallt om huvudet hahaha. Städade gjorde jag oxå o försökte få tag på den där gåstolen o de fick jag. Så jag o flickorna tog en tripp till E-tuna o köpte gåstolen medans killarna handlade en massa fiskeprylar hehe, vi åt donken idag oxå, de händer lixom inte ofta så vi kände att vi var värda de idag.  snart är de dax för barnen att duscha o hoppa ner i säng och jag ska ta mej ett härligt bad. Har inte badat på 100år känns de som, jag behöver de idag.





Joleenes fina gåstol =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0