De blev ett bra slut ändå

Igår var en ren mardröm hela dagen, men på kvällen blev de mycket bättre, efter middag o läggning av barnen så gick jag hem till Anzo o brudarna o hade jätteroligt, så roligt har jag inte haft på länge. vi drack lite o snackade om allting, skrattade o hade skit kul, sen spelade vi ett spel, gud jag skratta så tårarna spruta verkligen hahaha, de var en helt underbar o väldigt rolig kväll. Men mitt huvud dunkade på rätt bra måste jag säga, hade huvudvärk hela dagen, vet inte varför. Idag har man huvudvärk fortfarande o nackspärr. Nej inte bakfull, bara huvudvärk ändå..

Idag ska man bara mysa med familjen, pappa är på väg med Rickard o ev. Robert o ska hälsa på, tycker de är så roligt när dom kommer o hälsar på, de gillar jag =), kanske borde städa lite då innan hahaha..

ja men vi hörs då hörni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0