De här blev inte alls bra

Ja nu blev de ett stort fel igår på min skyddade blogg, råkade ju ta bort lösen på den, men nu sitter den där som den ska.

Ni ska inte ta fel på de jag skrev..


Imorse i alla fall så hade Julia och Michelle ätit upp all vårat godis, chips o choklad, dom var inte så sugen på frukost sen kan jag ju säga hahahaha, men de var bara för dom att äta ändå. sen har dom varit ute hela hela dan, snacka om aktiva kids. De gillar vi =) hehehehe.

idag så har vi inte gjort ett skit, suttit hemma o drygat oss framför TV:n bara. försökt laga min cykel o Adrians cykel så vi kan cykla sen, de var länge sen vi gjorde de tillsammans =).

imorn får vi den viktiga nyheten i vårat liv, är skit nervös men ändå så längtar jag väldigt mycket =).

ja idag händer de väl inte så mycket. Tim o Julia ska åka hem idag, helgerna går så jävla fort alltså.. den bara springer iväg

 

har inget mer att skriva så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0