Det går bra nu

ja efter min "roliga" morgon så var de bara att ta tag i städningen, fan man blev helt svettig av att bara göra rent killarnas rum, men att göra tjejernas rum är var de inte talan om, jag kollade in o vände nästan. Herregud hur de såg ut där inne. Men men, efter städningen tog jag tag i lunchen, de blev makaroner o köttbullar, så jävla enkelt men så gott för barnen. Barnen har ju bara varit ute hela dagen idag så jag passade på att titta på Tre kronor  en stund. jag höll ju helt på att glömma bort Bellabus där ett tag, sån jävla tur att jag har en helt underbar man i mitt liv som påminde mej, Tack älskling =).  har verkligen saknat Bellabus, ska ut med henne även imorn.

Tog mej en promenix till Anzo o snacka lite skit med henne, alltid lika trevlig att umgås med dej stumpan, du är bäst.

Ikväll blire myspys med min älskling o bara slappna av efter att barnen har somnat, de kan vara bra skönt att vara slappa framför en film på kvällarna så där.


Idag kom min älskling hem tidigt o lös som en sol, jag fick till o med världens kyss av karln, tänkte vad är de nu? har han vunnit på lotto eller?? Men nej nej, han berätta att han hade haft ett viktigt samtal idag o de såg så bra ut, positivt o ljust ut, då kunde jag inte göra mer än att lysa som en sol själv =D. Jag hoppas verkligen de går hans  väg nu, att allting kommer bli så mycket bättre inom en snar framtid!

KOMPIS DET GÅR BRA NU!!! :P


ha de fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0