Det går fort nu =)

Veckorna går verkligen fort fram nu tycker jag. Men de är bara bra för då kommer vi snart flytta=D!! har redan börjat packa o rensa så slipper jag göra de i sista sekund, mm duktig jag =).
Igår tog hela familjen en promenad ute i de fina vädret, de var så himla mysigt, Michelle cyklade o vi andra gick. Vi åt en god middag ganska sent så barnen fick lägga sej nästan direkt efter maten. Jag o älsklingen låg o kollade på tv o mös, så himla underbart var de =).  Idag går Adrian halvdag, han slutar 12 o då ska vi ner till frisören o klippa hans mega kalufs hehehe, han vägrar klippa sej hemma ju, han vill bara gå till frisören säger han.

Tvätta dag är de idag oxå, så nu tvättar man o sen städar man medans flickorna tittar på barbapappa en stund, sen blire en skön promenad i de tveksamma vädret, ja man kan ju inte sitta inne o glo på TV hela dagarna, nej nej de går jag inte med på.


ja vi hörs väl lite senare då kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0