En mysig mamma o döttrar dag ♥

Min älskade ringde o väckte oss här hemma imorse. Han ringde för att berätta att han älskade mej. Kan morgonen börja bättre =). ingen här hemma var vaken när jag klev upp, ja förutom Joleene då som låg o pratade i sin säng när jag kom o tog upp henne. Väckte Adrian gjorde jag först, han kom ut ur rummet som en levande zombie, han var så trött. Michelle var ganska så pigg. Vi åt frukost tillsammans o sen var de bara att promenera till skolan.
Det är så himla mysigt att ta den promenaden till skolan, för alla barnen kommer samtidigt till skolan oavsett klass. Vissa föräldrar kommer med bil o lämnar barnen, släpper av dom o säger hejdå, vissa cyklar o lämnar sina barn, dom äldre går/cyklar själv, alla hejjar på alla, dom flesta promenerar till skolan o snackar med alla. Så himla mysigt är de =).
När vi hade lämnat stor killen i skolan så gick vi hem o tog de lite lugnt så där på morgonen, men michelle blev snabbt uttråkad så vi klädde på oss o drog ut för att ta en promis, michelle ville cykla. Men när vi hade kommit en bit så började Michelles cykel krångla, så vi gick hem för att byta till en annan cykel så hon kunde cykla sen. Joleene somnade i vagnen o Michelle syklade i över 1 tim lite överallt. Vi gick till affären o köpte lite frukt sen satte vi oss vid vattnet o åt lite frukst innan vi drog hem o åt lunch. Michelle var så duktig tycker jag =). Nu har vi ätit lunch allihopa här o strax  är de dax för oss att hämta älskade pojken på skolan =)..

Vi är så stolta över dej gubben, du har blivit en stor kille nu♥



Joleene försöker krypa oxå, hon rör på benen o har sej, men hon kravlar sej bara bakåt hehehe men de syns att de är på väg. Stor tjejen då ♥




Joleene i vagnen





Michelle på sin fina cykel




Fick besök när vi åt frukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0