en skön fortsättning

Gud de var riktigt najs att sitta o fika med ett par vänner en stund, kände verkligen att jag behövde de. Ska bara plocka lite här hemma å sen ska jag förbi igen. Sen när älsklingen kommer hem så ska jag vara hemma bara, vet att han behöver mej just nu =(.
Barnen är ute o leker med sina kompisar. Så skönt att bara dom kan gå ut o leka med sina vänner, är så skönt att sätta sej vid middagsbordet sen o höra vad dom har gjort där ute. Kommer bli tufft när vi flyttar sen, men dom ser varandra i skolan sen ändå =).
O dom kommer trivas bättre där uppe för då behöver dom inte bråka med varandra när de gäller deras rum. Joleene snuttan sover lite nu så man kanske ska passa på att städa när man har chansen =).

Idag satt jag o chatta men en tjejkompis som jag inte har snackat med så mycket på bra länge. De var skönt att få prata med henne verkligen.

Nä nu måste jag ta tag i saker o ting känns de som.. skriver väl mer sen då




Tultan i pappas famn, hon verkligen älskar att mysa med pappa.

Älskar er alla så mycket!! Älskar min stora familj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0