En underbar helg =)

Ja den här helgen var inte så tokig ändå =D.
I fredags var jag ju som sagt hos anzo, vi spelade ett spel, drack lite o snackade om allt, vi både skratta o såg allvarliga ut hahahha. men jag hade jättetrevlig, hon är verkligen världens underbaraste vän =).
i lördags började jag dagen med att tvätta, jag tog mej en morgonpromenad med joleene o sen hem o fortsatte med tvätten. Älsklingen o jag kollade på en film på förmiddan och sen tog vi alla en promenad ner till stan för att handla lite godsaker till kvällen =). Vi åt grillat kött med klyftpotatis, beasås och fetaost JAMJAM.  på kvällen låg vi o mös i soffan o kollade på date night, en riktigt rolig filma faktist. Ikväll ska vi kolla på Eclipse =D.

Den här morgonen började med att jag gav Joleene gröt, sen ordnade jag en fin o romantisk frukost åt min älskade, hehehe men vi har bara inte ätit den ännu för han sover fortfarande, sitter här i köket o ropar på honom att han ska vakna, men neeejdå =). Ska försöka få med honom på en härlig promenad sen, så härligt ute så vi bara måste =D.


Barne har de jättebra hos morfar, dom har fått lite presenter o godsaker. Pratade med dom i telefon igår å dom hade de så roligt där. Jag blir så glad när jag hör hur glada dom är. Min älskade barn, mamma saknar er så mycket =). idag kommer dom hem igen =)..


Nä men nu måste jag sluta, måste försöka få upp min karl ur sängen,


vi hörs


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0