En väldigt lugn helg

Igår var de faktist en lugn dag. men jävlar vad mygg invaderad man blev, även idag oxå, så jävla mycke mygg så de gick  inte att vara ute ellr att ha fönstren eller balkongdörren öppen o resultatet blev världens bastu inomhus. fy fan de är klibigt o varmt inne usch.'

Älsklingen drog iväg o fiskade igår o kom hem med fina abborrar så vi grillade dom till middag igår med grillade potatisar till, Mega gott var de =D. På kvällen så kollade vi på en film o mös i soffan med godis o allt. Barnen hade de mysigt med oss i soffan en stund innan läggdax, dom slocknade på nån sek bara.  idag har man bara tagit de lugnt, ska ev. få följa med o fiska idag, beror på lite på svärmor ;), om hon orkar ta hand om dom. Hon har nämligen nyss varit hemma i feber o så, så man ska väl inte sätta allt för mycke press på henne.  Men vi får väl se hur de blir =)

Min mamma ringde igår o sa att hon saknade mej så mycket. Då fick jag ångest, usch, jag skulle ha åkt upp till Gävle ändå =(. i slutet av den här månaden så tänker jag åka upp o vara där i 1 vecka o bara njuta. mm de tänker jag verkligen göra..

Imorn ska man försöka ta sej till E-tuna o handla skor o nya saker åt Adrian som börjar skolan på ons..så spännande så =)

ha de bra så länge









klätterapan Adrian




Klätter apa 2 Michelle



Grillar kött och potatis inlindat i bacon




Abborrarna inlindad i folie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0