En vanlig söndagkväll

Jaha då har familjen fått i sej middag, hunnit varit ute o lekt lite o nu är de läggdax som gäller. Michelle sover redan och Adrian ska få gå in nu. måste börja lägga sej tidigare nu eftersom han snart början skolan =D. Karln min är ute på sjön o försöker få fisk. han verkligen älskar att fiska min älskade då =). själv sitter jag här framför datorn o bara tar de lugnt, en mamma behöver de ibland. så jag ska sätta mej o glo vidare på Tre kronor tänkte jag. De är 8 säsonger av Tre kronor, hehehe min mammaledighet hinner ju ta slut innan jag har hunnit titta klart på alla dessa säsonger hahaha. 

joleene börjar bli sjuk oxå stackaren.. snoret rinner o hon är inte så hungrig o så.. slö liten tjej, antingen tänder eller så förkylning. stackars mammas tjej.

nää nu får  ni ha en sån trevlig kväll så ska jag ta o burra ner mej i soffan o slappna av en stund.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0