Ett djuuuupt andetag

okej, nu har jag andats ut så nu kan man skriva lite finare saker

Jo som sagt, igår så hände de väl inte så mycket, killarna fick komma in o spela efter en stund, dom spelade i 4 timmar i sträck, ja dom gillar ju att spela så =)... Jag hann aldrig säga hejdå till dom för jag låg i badet när deras bomuspappa kom o hämtade dom. men man får ringa ikväll eller imorn o prata med dom.

Idag måste jag mega städa här hemma för dom kommer o besiktar lägenheten imorgon.. ojoj nervös som fan, vet att vi har en del att fixa men.. jaa.. städa måste man, håller även på att tvätta allting oxå.. sen måste jag till banken o apoteket.. jaa jag har fan en del att göra.. så vad gör jag hääär..


Tack tjejer för att ni finns.. ni vet vilka ni är, jag hade aldrig klarat mej utan er!!! tack tack o åter tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0