fort fort fort ska de gå... *stressad*

Oj jo, har knappt suttit nå idag. Först när vi vaknade så gav jag joleene välling, sen barnen frukost. Medans barnen åt frukost så plockade jag fram de kläder som dom skulle ha plus att jag packade deras väskor. När alla var klara så gick vi o lämnade Adrian i skolan, o sen hem o hämtade Michelles saker för att sedan gå till dagis. Gud vad hon hade saknat dagis, hon tycker de var så skönt att komma dit igen =), o de var även skönt för mej. Kändes så himla skönt att gå på promenad i rask takt nu när de bara var jag o joleene. vi mötte upp sara senare så vi kunde ta en riktig powerwalk hur härligt som helst. Kändes som om de var 1 år sen man gick sist. ja jag hann ju bara hem o ge Joleene mat, sen var de ju dax att hämta Adrian på skolan, fort hem för att städa för att sen hämta Michelle. Anzo är sjuk idag så jag hämtade William på dagis samtidigt, dom går på samma dagis. Sen hem o fixa mellis åt barnen.. SEEEEEN fick jag sitta ner hahahaha.. så nu kom älsklingen precis hem o då är de dax för mej att fixa middan =). Najs bajs :P


hörs senare, haha känner mej t.om stressad när jag skriver, fy fan Ellen, andas lite hörrö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0