fredag idag

God morgon alla läsare. Wow vad många läsare jag har fått, blir så himla glad att ni vill läsa min blogg =). Barnen har redan hunnit äta frukost och dragit sej ut till sina kompisar och här sitter jag o njuter av en härlig fredagmorgon. så härligt att vakna till ett sms där de står " I Love You" på, de är min älskling de. Idag står de rensa massa skit på listan. Jag måste resna barnens rum och skafferiet och sen ikväll är de tvätta dax. Älsklingen skulle iväg o fiska efter jobbet. fuskitgt, vill oxå fiska så jävla mysigt o bara sitta i båten på kvällen när allting är så lugnt o bara njuta av sällskapet o hoppas på att de ska nappa på kroken. ja jag får åka med nån annan gång kanske.  nää nu ska Joleene ha lite gröt sen ska vi klä på oss tänkte jag. Sen sätter vi på lite spotify o njuter av musiken medans vi städar =)


hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0