fredagsmys

Ja karln min är ute o fiskar hela kvällen så de blir jag o barnen hemma hela kvällen. De blir bra ändå =).  vi går å köper gott gott o kollar på en film o myser . får väl se om älsklingen hinner hem.

Idag har jag varit barnvakt åt lilla Wille. de gick jättebra att ha honom här hemma, sen har man mega städat här hemma så nu är de så fint o rent såååå =).  Sen har man bara tagit de lugnt, suttit ute i solen o läst en bok och myst med Joleene.
Micke våran kompis var förbi o tyckte att Joleene hade växt på sej rätt bra. O jaa de har hon faktist gjort om man tittar på korten. Hon är väldigt lik sin far oxå =). Lika fin :P.. hehehehe nää men nu får ni ha en fortsatt trevlig fredag




Våran vackra Joleene

Kommentarer
Postat av: sophie

Svar: Tack för dina svar, kul att du tog dig tid :) Kul att de är så olika med mat för alla tycker jag!

Söt din Jolene är!

2010-08-14 @ 10:33:23
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0