Ganska tråkig dag

God förmiddag!

Vilket tråkigt väder de är ute, lite kyligt är de oxå, skönt egentligen för då kommer de inga jävla mygg =).
Idag händer de väl inget speciellt här hemma. Adrian är i skolan, Michelle kollar på film o jag har precis städat klart här hemma. Börjar tycka de är tråkigt att städa nu, städar ju varje dag.  Igår fixade min älskling iordning lite abborre åt oss till middag, jag har verkligen en mästarkock till sambo jag =).  Vi kollade på Fångarna på fortet på kvällen o mös i soffan innan läggdax.  Ikväll ska vi bara slappa o ta de lugnt här hemma, en sån där tråkig dag verkligen hehehe.  Har hittat en gåstol åt Joleene nu oxå, ska bara på nått sätt försöka hämta den, den finns i E-tuna .. äntligen säger jag bara, hon behöver nog sen sån tror jag =)..


nää nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet, har inte så mycket att skriva om idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0