Hjälp mej välja skor...

Nu äre dax att köpa nya skor här hemma. Jag ville köpa ett par åt Joleene men Älsklingen tyckte de var för tidigt för att hon inte kunde gå än. Nähä svarade jag, då får vi väl köpa sockar åt henne då. Men jag har kollat på skor åt mej själv och åt Michelle, Adrian fick ett par nya av morfar i lördags. Så nu är de så här att jag har svårt att bestämma mej för vilka skor jag ska köpa, vilka tycker ni är snyggast??



Skor Nr 1



Skor nr2

skor nr 3

 


Tycker alla är lika snygga =S..


Men dom här tänkte jag köpa åt Michelle, skit snygga



Tyckte dom var jättefina =)

Så hjälp mej nu, vilka skor ska jag ta????


Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma :)

svar: Ingen fara! :) Inte lätt att hålla reda på namn.

Tack så mycket, västen är super söt med hjärtan invändigt :)

2010-08-26 @ 19:21:31
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag tycker dom nr 3 är snygga och dom rosa skona har min dotter och hon älskar dom.Dom är bra.

2010-08-26 @ 20:47:01
Postat av: Isa

ja tycker nr 2 va snyggast,men rent praktiskt väljer ja 3an etersom dom kommer hålla bättre nu i kommande höstrusket. michelles skor va hur söta som helst! kram Isa

2010-08-26 @ 21:02:01
Postat av: Katrin

Jag gillar dom svarta skorna bäst =)

2010-08-27 @ 07:17:22
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0