Inte den bästa dagen kanske..

Fy fan vilken dag! alla dagar är inte perfekta de vill jag lova. Michelle bråkade imorse med mig, utan anledning. Hon gapa o skrek så hon åkte in på rummet en stund. Vi drog iväg runt 1 tiden till E-tuna för att hitta skor åt mig. Jag gick in i varenda jävla butik, men hitta fan inga skor. Dom skorna jag ville ha, fanns inte i min storlek så jag fick leta runt. men efter mycke letande så hitta jag tillslut skor.

Ett transportrån hade precis begått när vi kom till E-tuna så ett helt område var avspärrat med en massa poliser. Ja i alla fall, vi åkte hem runt 6 tiden o när vi väl kom till läggesta så gick de ingen buss plus att de regnade ute, så jag o barnen fick gå hem hela 4km... Men efter halva vägen så mötte vi Sara som så snällt plockade upp oss så vi slapp gå hem. Tack gumman du är bäst. Nu sover mina 3 små älsklingar o jag tänker ta mej en dusch o sen mysa med min älskling som jag knappt har sett idag. Som sagt, ingen rolig dag alls. Hitta  ett par byxor oxå så lite shopping o en hel del otur.

Sov gott alla bloggläsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0