inte den roligaste dagen kanske...

Dagen började kanske inte så där mega bra, jag försov mej ganska så duktigt men vi hann till skolan utan att stressa. Man bor ju bara några meter från skolan så de går ganska fort att ta sej dit =). Jag och flickorna gick till affären en snabbis o köpte frukost o sen hem fort för de regnade på bra o myggen käkade upp oss på vägen.  Joleene var inte den gladaste flickan när vi kom hem, hon skrek i 1 tim utan avbrott, ingen aning vad som var felet. Samtidigt så satt michelle o lekte med hennes fötter när man försökte trösta lillan och dög saker o ting inte så började hon oxå skrika. I mitt huvud sa jag till mig själv " vill inte vara mamma idag". När vi skulle hämta Adrian så somnade Joleene i vagnen o hon sov länge, så hon var nog extremt trött, ÄVEN fast man försökte med allt för att få henne att somna innan hehe. Adrian hade haft de jätte bra i skolan o han var så himla nöjd o glad.  Städat  här hemma har man oxå gjort, nu är de bara min älskade som fattas =D. ikväll blire att bara ta de lugnt o mysa i soffan, vädret är ju pissigt o myggen kommer snart göra mej så galen så jag hamnar på nån jävla mental avdelning

Adrian o Michelle ska till sin morfar i helgen. Gud så glada dom blev när dom fick reda på de, de kändes ju skönt =).  tim & Julia kom dock i helgen, men jaa pappa ville ha dom den här helgen så man kan inte ändra nått, vill dom åka så självklart ska dom få åka oxå =D.  Så idag ska jag hämta ut paketet med deras ryggsäckar och sen hem o packa så de är klart. Pappa skulle plocka upp dom direkt efter att Adrian slutat för dagen =D



Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet på fina möbler o andra saker till den nya lägenheten =D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0