Jag säger bara ÄNTLIGEN!!!

kollade igenom min mail idag och vad får jag se... jo att vi står i kö nr 1 på lägenheten!! betyder alltså att lägenheten är VÅRAN!!! ÄNTLIGEN en 4:a, som vi har väntat alltså!!! fy fan vad jag längtar... inflyttningsdagen är 1 Nov..åå so happy so happy!!! ska göra om alla rummen vill jag lova.

jajaja

idag har wonkan varit o hälsat på, mysigt tycker jag, snacka bebisar hehehe. sen drog jag o svägerskan till E-tuna med barnen o kollade runt lite, köpte en pyjamas åt joleene och två linnen till mej själv. Hitta skiiiit snygga skor åt Michelle å Adrian som dom bara måste ha!! Adrians har ju gått sönder igen, jävla skit kvalite. å han börjar ju  skolan snart oxå. shit tiden går verkligen fort. Ska inhandlas ryggsäck, pennor, pennfodral, sudd, böcker o fan o hans moster. Men jag gillar de för min pojke är en stor pojke nu =). Älsklingen är o fixar med båten o jag gör en sen middag eftersom vi nyss kom hem. Joleene ska alldeles strax hoppa i säng.

men jaaa vi höres väl imorn då eller vad säger ni?? ha de gött gött nö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0