Lilla Joleene ligger i hög feber

Vaknade imorse av att Joleene låg o knappt fick luft, hon höll på att spy, så älsklingen kastade sej upp ur sängen o hämtade henne. Han kände då att hon var stekhet. ja Joleene hade högfeber, jag lyckades få i henne lite mat o de fick hon behålla. Sen har hon sovit hela dagen, försökte få i henne mat på förmiddan men de spydde hon upp ganska fort stackarn =(.  så nu måste man ta hand om sin lilla flicka. Svärmor är o handlar lite åt mej nu så jag slipper gå ut med joleene, så snäll hon =).



Idag kommer dom o besiktar våran lägenhet, en aning nervös är man vill jag lova :S... Men svärmor har varit här o hjälpt mej att städa o snart kommer älsklingen hem o hjälper mej lite mer. Man är ju en aning nervös dock. Men de går nog bra de =)... nej nu har jag inte tid att sitta här mer.. måste forsätta.. hörs ikväll!!!






♥En sjuk liten Joleene i sin säng.. mammas bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0