Me soooo Happy!!!!!

Min älskling ringde mej och sa att lägenheten är våran!!! Är de möjligt?? är den verkligen våran nu?? känns så overkligt!! ojojoj jag är så lycklig, så himla lycklig. ÄNTLIGEN ska vi få flytta till en helt underbar lägenhet =). Jag måste in till strängnäs idag o prata med lite människor o fixa lite, men först ska jag ner till centrum o så. självklart måste jag städa lite oxå hahaha fan vad grejer de blev nu. Men jag är så glad så jag kan knappt skriva!!! ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!! så himla glad för barnens skull som får egna rum.. ojojoj me so happy!!! VI får ett eget rum o hur lyxigt är fan inte de?? vi har bott i vardagsrummet sen 2år tillbaka så de ska bli riktigt najs bajs


Och en sak till bara...

Juli månad är min månad nästa år!! då kommer de att ske, de jag har väntat på så länge!!! ååå allting känns så toppen så jävla toppen... åååå längtar till November och jag längtar till Juli =D=D=D=D=D

nää nu har jag inte tid att sitta här.. skriver mer när jag kommer hem =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0