♥Mina Älskade Barn♥

Vad ska jag ta mej till? vad ska jag säga? åå mina älskade barn, jag älskar er så mycket ojag skyddar er mot de som är ont. jag håller er under mina stora vingar o skyddar er tills ni klarar er själva, men även då kommer jag se till att ingen skadar er. Men vad gör jag nu? hur ska jag kunna skydda er från detta, vad gör jag åt alla frågor som ni ställer mej? Jag vet att ni gärna vill veta varför ***** inte är eran riktiga pappa, o vart era pappor är? men jag kan inte svara på de, inte just nu, ni skulle inte förstå, Mamma vet inte hur hon ska berätta o förklara för att ni ska förstå. Jag vet att ni så gärna vill veta, men.. de går lixom inte att förklara. Mina älskade barn, de gör så ont i mig när jag hör er berätta för varandra vad era pappor heter, o vart dom bor. hur ni vill visa dom vad ni kan, hur fina ni är i era fina kläder, hur fin du är i dina örhängen Michelle, o hur duktig du är på att bygga Adrian. jag fäller en tår inombords, men jag kan ingenting göra, inte just nu. Jag vill er bara väl. Jag hoppas att ni söker efter dom när ni blir äldre, kanske dom kan förklara bättre än mig. ***** ser jag som eran pappa, han har funnits o finns där för er hela tiden, när ni är ledsna, glada, arga, när ni drömmer mardrömma eller bara vill berätta vad ni har gjort under dagen. Han kommer alltid att finnas där för er oavsett.  O mammas älskade bebisar, jag o ***** kommer alltid finnas här för er, vi är eran familj o vi skyddar er mot allt ont. Men just nu kan mamma bara inte berätta.. mamma kan bara inte, men jag älskar er mer än allt.






Mamma älskar er så mycket!! kommer alltid finnas hos er, alltid♥


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Barnen är det käraste man har, Söta var de dessutom :)

2010-08-02 @ 22:44:22
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0