Nu kan jag andas...

*Stort suck* så där ja, nu är allting lugnt o tyst här hemma. Fixade sprödbakad torsfilé, potatis o god dressing till middag, barnen åt jättebra faktist. Adrian drog ut direkt efter maten, Michelle gick o kollade på barnkanalen. Jag var tvungen att fixa välling åt Joleene o natta henne för hon var trött. Hon låg först o snackade med speldosan innan hon somnade. Tog tag i diskningen och sen plockade jag undan i lägenheten. Duschade barnen o sen nattning så nuuuuuu kan jag äntligen andas i slappna av i soffan resten av kvällen. vilket jävla spring de har varit idag, men de gör inget hehe..

Imorn äre powerwalk som gäller igen, sen ärenden i strängnäs ska göras.. mm duktig tjej jag =).

nä nu får ni ha en trevlig kväll, nu måste jag få andas ut en stund..FAN vad min karl är skyldig mej  en skön massage när han kommer hem *blink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0