Så snääll sååå

mmm jag är nog en av världens snällaste sambo jag.. jag låter karln här hemma åka ut o fiska dagligen o njuta av sitt liv där ute på sjön med sin käraste. Dom måste ha de extremt trevligt där ute han o båten, dom är som gjorda för varandra =). Han älskar henne så mycket, de är klart man låter honom åka ut. Jag tar hand om barnen o lägenheten så kan han åka ut med båten.. hahahaha jaaaa =)..

Självklart får han fiska , men jag behöver oxå lite egentid, men de tar jag ut i helgen istället ;)...Eller hur Anzo min käraste vän ?




Kommentarer
Postat av: anzo

självklart gumman =) dörren står alltid öppen för dig... är jag inte hemma så är den tyvärr låst ;)

2010-08-20 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0