Så stolt över min älskade son♥

Vilken toppen dag!!! Adrian vaknade halv 7 imorse o drog i mej o sa att han ska börja skolan idag. en annan låg som en strandad val i sängen o vägrade kliva upp. Men som en duktig mamma så klev man upp o gjorde honom klar för skolan. Idag stannade jag kvar dom få timmarna han var där men imorn får han gå själv =). Men i alla fall, idag var han så duktig o lyssnade på sina nya fröknar, vi gick runt o kollade vart hans hylla var, skohylla o hans låda var o dessutom hans plats. haha jag var nog mer nervös o uppåt än vad han var, kändes som om de var JAG som skulle börja skolan. hehe jaa men nu var de inte så ;). Imorn kommer även hans fina starwars väska som jag har beställt o sen ska vi mega shoppa på fredag åt honom =). åå jag är så stolt över min stora kille så himla stolt♥ =D.

Efter skolan så gick vi till affären o köpte oss lite frukt som vi åt på vägen, de var så fint ute, solen sken, alldeles blått på himlen o vindstilla..jävla myggen var ju bara tvungen att förstöra skiten :P... När vi kom hem så ringde jag bvc angående Joleenes prickar.. dom trodde först att de var vattkoppor men de var de inte som tur var :P. När vi kom hem så kom Anna o hennes 2 barn över på en fika, vi satt o snacka en jävla massa strunt o.. ja hehehe medans barnen lekte så fint sååå. min älskling ringde mej flera gånger idag o berätta hur mycket han älskade mej oxå.. hehehe knasig han är ibland men sååå romantisk♥.. förutom nu då när han är ute o fiskar hahaha. Men jag har tänt lite ljus på bordet så de ska se fint ut när han kommer hem =D.

nu ligger barnen o sover o jag sitter o snackar med svägerskan på msn..snart blire lite TV...♥





Adrians fina skola =)






Adrian idag på sin första skoldag =)♥



dom första lapparna som ska hem och Adrians fina kontaktbok som alltid ska ligga i hans fina skolväska =D




dom fina ljusen på bordet.. ( är ljus bild pga blixten på kameran)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0