Ska jag/ ska jag inte

Jag pratade med min älskling i telefon o han tyckte att jag skulle åka till Gävle med barnen.. men jag vill inte åka utan honom =(. vill ju ha honom med, visa min fina hemstad, visa upp honom för alla mina älskade vänner. Men nää.. han tycker de blir för dyrt. Skulle göra allt för att få med honom.. älskar honom så mycket o de har varit en del nu o då vill jag inte lämna honom ensam här hemma. jag hade inte viljat vara själv om de var så för mej =(..ååå vad ska jag göra =(. vill ju åka upp o hälsa på mina vänner o säga grattis till min mamma.. men inte utan min älskling.. känns inte rätt, inte bra alls =(... åå vad jobbigt.. vad ska jag göra vad ska jag göra =/....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0