Städa-rensa mani

Sov över idag igen, fan jag är så van att barnen har sommarlov, har lixom inte kommit in i vardagen ännu, men de kommer väl. Adrian är i skolan o små flickorna är hemma med mig.

Jag fick nå ryck när jag kom hem imorse, jag kände att jag var tvungen att börja rensa inför flytten. Det är ändå bara 2 mån kvar ;), så man måste börja i tid. Jag har rensat i köket, barnens rum o hallen, tomt de blev då hahahaha, de behövdes med andra ord. Jag är inte riktigt klar ännu, men jag var tvungen att ta en break för jag fan svättas ju ihjäl i denna värme. De går fortfarande inte att vädra för myggen, men man försöker lite då o då. Michelle är dock en aning uttråkad så hon ska få hjälpa till lite tänkte jag. De är inte så mycket kvar nu, sen har jag lovat henne att hon ska få ut o cykla lite nu när hennes cykel är här, så de ska jag hinna göra oxå. Adrian ska inte hämtas förrän 13.30 så de hinner jag garanterat.  ååå de är så spännande, jag bara längtar tills vi flyttar, tills vi får större. Vi alla här hemma behöver verkligen det =).


Nää nu måste jag fortsätta här hemma, man kan inte slöa hur länge som helst, o barnen vill nog gärna komma ut oxå



heeeeejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0