tomt utan mina älsklingar

Men att du orkar människa!!


Adrian o Michelle har nu åkt till morfar, de blev så tomt här hemma utan mina älsklingar.. saknar dom så mycket redan, men jag vet att dom har roligt där borta =). Jag ska umgås med min älskling i helgen o bara mysa o ha de gott, Joleene är så klart hemma så hon får oxå kramas o mysa =).
Ikväll ska jag dock till Anzo =), de blir vi tjejer bara, snacka lite skit o sånt, de behöver man efter en sån här dag. Min älskade är så go å passar Joleene medans. Älskar dig så himla mycket, allt skit runtomkring oss gör oss starkare =). Vi ska väl försöka äta lite middag oxå, men jag vet inte riktigt vad vi ska äta, jag kommer nog på något.  näää nu har man väl inte riktigt tid att sitta här heller..

hörs sen eller imorgon, ska försöka ta lite bilder.. hejsvejs



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikväll har vi ätit fläskfilé och pasta, berättat om veckan som har varit, läst gåtor, rabblat ramsor(kul), "Bakat bullar",Gissat på många "saker under kärlduken",7 st, Hållit värmen och konstaterat att det är myggfritt. Nu har Gunnar och barnen gått o. nannat och jag tror knappast Gunnar kommer upp nåt mer. Ja, de har kissat och borstat tänderna. De är så noga med det./Hälsar morfar o, Annelie.

2010-08-20 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0