Underbart väder

fy fan vilket underbart väder vi har idag =). har haft en del att göra idag men nu är jag klar o tänkte ta mej en promenad till Anzo o ta en härlig sommarfika.. de är inte varje dag de är så fint väder här hemma inte ´hehehe. Sen ska man väl hem o fixa lunch o sen ta sej ner till stan tänkte jag. Får väl se vad som händer ikväll, ev. att man tar sej till svärmor en stund o snackar lite iof så är hon sjuk så de kanske är så bra. Men men iväg till Anzo blire i alla fall sen får vi väl se =).

Våran stora nyhet får vi inte veta förrän om några dagar, pga sjukdomar o semester. FAAAAAN vad jag längtar.. ojojoj.. jaja nää ha en sån trevlig dag så skriver jag mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0