Vad står på listan idag då tro?

mm man kanske har en del att göra idag.
Igår när jag skulle lägga mej sp kunde jag inte sluta tänka på hur lägenheten såg ut o hur jag ville göra om alla rummen, fixa de så fint som jag alltid ha velat haft de =), t.om joleene får ett eget rum där jag kan glra de sååå fint. Vi får dessutom väldigt mycke hjälp med flytten så vi kommer kunna flytta ut allting på en dag o sen städa den andra.. ååå fan vad jag längtar tills man kan börja packa o flytta ut, flytta från denna trånga lägenhet. Men de var ju här jag startade mitt nya liv så jag kommer sakna denna lägenhet vääääldigt mycket, o barnen kommer sakna sina kompisar vääääldigt mycket. Men vi får komma ner o hälsa på helt enkelt.. Idag ska vi kolla på lägenheten, redan då kommer jag börja drömma o tänka på hur jag vill ha de=).


Idag ska jag städa, ringa samtal, ta mej ner till Centrum, hälsa på min älskade Anzo, BVC med Joleene o sen kolla på lägenheten.. faaaan vad najs.

Jag o älsklingen satt o snacka lääänge om lägenheten igår, hur vi ville ha de, när vi skulle packa, vilka saker som skulle bytas ut. Ja de blir mycke snack om de nu, men vi har väntat i över 2 år på en större lya så vi är överlyckliga här hemma nu =). Nä nu Sover Joleene så då ska jag passa på att städa här hemma så de är klart. Vädret är inte de finaste så Adrian o Michelle spelar lite TVspel.. men men ha de fint fint nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0