Väx upp!// vilken dag....

mm väx upp damen, du är så omogen just nu! inget mer om de...

jag hade ju totalt glömt bort att jag skulle kolla på joleenes 6mån kort.. ååå jag hade 11 kort som jag ville ha men jag fick bara välja 4 :S. så jag valde ut dom finaste o sen tog jag några exta på sidan om. Fanns en bild på mej o Joleene som blev skit vackert och sen ett på alla 3 barnen, skit fina var dom.. längtar tills dom kommer hem så jag får sätta upp dom =). Efter de gick vi till banken o satte in pengar o sen till apoteket o köpte Joleenes mat. Och sjävklart regnade de hela vägen dit men hem blev de fint väder i alla fall. Så nu ska jag vika tvätt o sen fixa middag åt mina barn. Sen ska jag nog ta de lugnt tror jag... älsklingen min kommer hem snart oxå.. mysigt, saknat honom hela dan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0