Vilken familjedag♥


Gud vilken helt fantastisk dag! vilken underbar fin familjedag! jaa man kunde inte få en bättre lördag och vet ni, den är inte slut än =).
Idag firade konsum här i mariefred 25år, så de var massor med saker där. Vi åt lite lunch o sen drog vi ner dit. Barnen ville göra allting samtidigt , men först hoppade dom hoppborgen i 20min, sen drog dom iväg o fick ansiktsmålning o sen skulle dom hoppa lite till hehehe. Så dom hoppade en stund o sen fick dom åka en liten karusell, Adrian tyckte inte den var så rolig men Michelle gillade den, ja sen hoppa dom lite mer i den där jävla hoppborgen. Sen var de dax för clownshow o barnen gillade de, haha t.om jag tyckte dom de. Efteråt fick dom prinsesstårta o lyssna på en saga. O vet ni en till sak, ALLTING var gratis, inte en krona behöve vi betala. Jaa en heldag blev de verkligen. Vi tog oss en skön promenad till affären o handlade godis o annat gott gott o sen en skön promenad hem. Vi drog vid 12 o var hemma runt 17 tiden o nu sitter barnen o äter godis o kollar på en film. jaa de var verkligen en helt underbar dag, hela familjen gick faktist´ut o hade roligt tillsammans, måste vi göra fler gånger.. o nästa gång hoppas jag att Bonusbarnen följer med. Efter att barnen har kollat klart på filmen är de dax för barnen att lägga sej o då är de vuxentid som gäller, ska gosa med min älskling i soffan o bara ha de bra. Fy fan vilken underbar dag verkligen =). Älskar min familj så himla mycket.

här kommer bilder från dagen







michelle föreställer Hello Kitty ;)





Min Leopard =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0