2011 vårat år

Kan man bara inte hoppa över år 2010? året har varit fylld med sorg, olycklighet o en gnutta av glädje. Joleene föddes, de var årets höjdpunkt, mina älskade barn blev 1 år äldre, o min stora pojke började skolan. Årets höjdpunkter..  resten är ja...

2011 är vårat år, familjens år, de känner jag på mej. De blir mycke glädjetårar, lycka, kärlek gädje o jaa.. jag bara vill hoppa direkt till 2011.  de kommer ske saker o ting redan i början av året. En stor överraskning har vi till er alla oxå.. NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!!
 ja det kommer bli ett underbart år...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har känslan av att ni kommer gifta er ;P hehe får se om det är sant sen ;)

2010-12-14 @ 10:08:05
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0