9 dagar kvar till Julafton

God förmiddag!

Hoppas eran morgon har varit bra o att ni har fått en skön sömn i natt =).

Imorse vaknade jag i tid (applåderar åt mej själv), så vi gick lugnt o fint till skolan, på vägen till skolan pratade vi om julafton. Barnen längtar så mycket till jul. Vi har en del att göra innan jul här hemma, alla julklappar är inte inhandlade, och dessutom ska de bakas pepparkakor o ha lite julpyssel, pynta hemma o även plocka fram julgranen. mmm spännande för barnen o jag som mamma blir så varm o glad i kroppen när jag ser hur roligt barnen har de.
Igår hade jag o joleene en skön slappar dag, vi lekte hela dagen o myste bara.

Nu ska jag nämligen baka bullar och medans degen jäser så ska jag städa undan här hemma. efter bakningen ska jag ta en promenad med Joleene o samtidigt plocka upp  Adrian o Michelle...

kanske uppdaterar mer sen..


Här är korten från Michelles lucia, även lite kort på joleene












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0